پروژه بررسی تاثیر دوره پیش دبستانی در دوره ابتدایی

چهار شنبه 27 آذر 1394
ن : علیرضا

پروژه بررسی تاثیر دوره پیش دبستانی در دوره ابتدایی

پروژه-بررسی-تاثیر-دوره-پیش-دبستانی-در-دوره-ابتدایی

پروژه بررسی تاثیر دوره پیش دبستانی در دوره ابتدایی

گروه ما با عرض سلام و احترام خدمت شما سروران ، پروژه بررسی تاثیر دوره پیش دبستانی در دوره ابتدایی را ارائه می نماید. برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید :

فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 37
حجم فایل: 158
قیمت: : 10000 تومان

بخشی از متن:
چکیده:
 امروزه در بسیاری از نظامهای پیشرفته جهان، مساله آموزش و پرورش پیش دبستانی به عنوان یکی از پایه های اساسی تعلیم و تربیت پذیرفته شده به طوریکه پنجمین اصل از اصول راهنمای سیاستهای آموزشی سازمان جهان تعلیم و تربیت آموزش و تربیت نوباوگان است. بدون تردید این آموزش به عنوا ن یک عامل قوی در ارتباط کودک با اجتماع تاثیر می گذارد تا آن جا که ترس و نگرانی کودک را نسبت به مدرسه از بین برده و انگیزه لازم جهت یادگیری را در او فراهم می آورد و این امر عامل مهم جهت رشد اجتماعی و پیشرفت دانش آموزان است.
تحقیق حاضر با موضوع تاثیرگذراندن دوره پیش دبستانی بر پیشرفت تحصیلی و رشد اجتماعی دانش آموزان کلاس اول ابتیدایی می باشد که شامل پنج فصل است و چکیده ای از هر یک از فصول مختصر درک می گردد.
در فصل اول تحقیق ابتدا بیان مساله و سپس بیان اهداف نوشته شده است که نشان دهنده اهمیت آموزشهای پیش دبستانی است پس از آن اهمیت و ضرورت مساله بیان شده است سپس فرضیات تحقیق که شامل چهار فرض آماری و دو فرضیه صفر می باشد و در انتها تعریف عملیاتی واژه ها نوشته شده است. 
در فصل دوم پیشینه تحقیق و مطالعاتی که قبلا به وسیله پژوهشگران و مولفین کتب مختلف مرتبط با موضوع تحقیق با ذکر نویسنده بیان گردیده است.
فصل سوم تحقیق شامل مقدمه و جامعه آماری که شامل دانش آموزان کلاس اول اعم از دختر و پسر است که در دبستانهای بخش درودزن در سال 87-86 می باشند.
نمونه آماری شامل 60 دانش آموز است که با استفاده از روش نمونه گیری خوشه ای 6 مدرسه و از هر مدرسه 10 دانش آموز که 5 نفر آنها کودکستان رفته و 5 نفر کودکستان نرفته است.
ابزار جمع آوری اطلاعات شامل یک پرسشنامه و با 20 سئوال و پنج گزینه است که در اختیار معلمان جهت پاسخگویی قرار داده شد. سپس متغیرهای مستقل، وابسته کنترل و توضیح داده شده اند و پس از آن اعتبار و پایایی سئوالات پرسشنامه ذکر گردیده است سپس از آزمون، برای مقایسه میانگیهای دو گروه مستقل به عنوان روش آماری استفاده شد و در نهایت طرح تحقیق که از نوع عملی مقایسه ای می باشد ذکر شده است.
در فصل چهارم ابتدا تجزیه و تحلیل هر یک از سئوالات پرسشنامه و تعیین فراوانی درصدی و پس از آن تجزیه و تحلیل فرضیات صورت گرفت که فرض آماری پرسشنامه در رابطه با تاثیر گذراندن دوره پیش دبستانی بر پیشرفت تحصلی و رشد اجتماعی که با استفاده از پرسشنامه بدست آمده بود و ملاحظه شد که پرسشنامه برابر با 7/22 و بحرانی جدول برابر با 2 می باشد این فرض را تایید کرد و رابطه معناداری را نشان داد اما فرضیه دیگر در رابطه با معدل و گذراندن دوره پیش دبستانی که برابر با 59% بود رد شد و این امر شاید بدلیل عدم استفاده صحیح از وسایل و امکانات کمک آموزشی باشد.
در فصل پنجم خلاصه نتایج و تحقیقات به عمل آمده نوشته شده است.

فهرست مطالب:
چکیده    
فصل اول: طرح تحقیق    
مقدمه    
بیان مساله    
بیان اهداف    
اهمیت و ضرورت مساله    
فرضیات تحقیق    
تعاریف عملیاتی    
فصل دوم: پیشینه    
مقدمه    
مرور مطالعات انجام شده     
فصل سوم: روش اجرا    
مقدمه    
جامعه آماری    
نمونه آماری    
روش نمونه گیری    
ابزار جمع آوری اطلاعات    
روش تهیه پرسشنامه و اجرای آن    
بررسی متغیرهای مورد مطالعه    
اعتبار و پایایی        
روش آماری تحقیق    
طرح تحقیق   
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل اطلاعات    
جداول    
روش آماری مورد استفاده    
تجزیه و تحلیل فرضیات    
فصل پنجم: نتیجه گیری    
نتیجه گیری کلی    
پیشنهادات    
محدودیت ها    
فهرست منابع و مآخذ    
پیوست
فهرست جداول

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه بررسی تاثیر دوره پیش دبستانی در دوره ابتدایی , پروژه بررسی تاثیر دوره پیش دبستانی در دوره ابتدایی, بررسی تاثیر دوره پیش دبستانی در دوره ابتدایی , تاثیر دوره پیش دبستانی در دوره ابتدایی , دوره پیش دبستانی در دوره ابتدایی , دانلود تحقیق بررسی تاثیر دوره پیش دبستانی در دوره ابتدایی , تحقیق بررسی تاثیر دوره پیش دبستانی در دوره ابتدایی , بررسی تاثیر دوره پیش دبستانی در دوره ابتدایی , دانلود پروژه بررسی تاثیر دوره پیش دبستانی بر دوره ابتدایی , پروژه بررسی تاثیر دوره پیش دبستانی بر دوره ابتدایی , بررسی تاثیر دوره پیش دبستانی بر دوره ابتدایی , تاثیر دوره پیش دبستانی بر دوره ابتدایی , ,